• مخاطبان کنفرانس

  • مخاطبان کنفرانس
  • 1 مدیران ارشد دولتی تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور در حوزه برند و محیط زیست
  • 2مدیران پارلمان بخش خصوصی
  • 3 کمیسیونهای مرتبط در حوزه محیط زیست کشور
  • 4 مدیران شرکتهای شرکتهای خصوصی در حوزه صنایع ، معادن و تجارت
  • 5 تشکلهای صنفی مرتبط (اتحادیه ، انجمن ، سندیکا،کانون و... )
  • 6 دانشگاهای علوم پزشکی ایران، تهران،شهید بهشتی دانشکدههای محیط زیست و ...
  • 7 تشکلهای مردم نهاد در حوزه محیط زیست و برند سیز
  • 8- نهادهای عمومی ، حاکمیتی و سازمانهای تخصصی 
  • 9- تولید کنندگان صنعتی و دانش بنیان زیست محیطی
  • 10- شخصیت های علمی  (ملی و بین المللی) تاثیر گذار در خصوص زیست محیطی
  • 11- و ...