• جشنواره در رسانه


 

کنفرانس بین المللی برند سبز با همکاری بخش خصوصی و دولتی در بهمن ماه جاری  در تهران برگزار میشود

بنا به گزارش خبری  دبیرخانه دایمی کنفرانس بین المللی برند سبز ، آقای دکتر محمد قنبری دبیرکل جشنواره در مصاحبه با   پایگاه خبری زیست آنلاین  با اشاره به اینکه این کنفرانس با مشارکت و پشتیبانی دولت محترم از جمله وزارت صنعت ، معدن و تجارت  ، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی ، وزارت نیرو ، انستیتو تحقیقات تغذیه ای صنایع غذایی کشور ، کنسرسیوم برند ایران ، آکادمی بین المللی برند سبز ، و زیست آنلاین (نخستین سایت تخصصی اقتصاد سبز ایران)و ... با حضور سخنرانان کلیدی و  بین المللی و متخصصان داخلی و خارجی در بهمن ماه سال جاری (1399) در تهران برگزار میشود ویادآور شد نمایشگاه جانبی به وسعت حداقل 400 متر مربع جهت معرفی جدیدترین محصولات و دستاوردهای سازمانها و شرکتها در حوزه زیست محیطی تدارک دیده شده است

 وی افزود با عنایت به اینکه  درعصر حاضر دستیابی به مزیت رقابتی و توسعه پایدار یکی از مولفه های برجسته  آن توجه به برندسازی سبز است و به عبارتی یکی از ضروریت موفقیت در کسب و کار رقابتی عصر حاضر  شناسایی عواملی است  که  بر ارزش ویژه برند سبز موثر هستند. با استعانت از الطاف الهی در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و با توجه به مضامین اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که برحفظ محیط زیست بعنوان یک وظیفه همگانی و همچنین سیاست های کلی  ابلاغی مقام معظم رهبری بر ضروریت مدیریت یکپارچه و نظامند محیط زیست و ضروریت همگرایی و هم افزایی تمامی دستگاها ، نهادها، سازمانها را بیش از پیش برای رسیدن به اهداف سند چشم انداز بیست ساله در افق 1404 الزام نموده است.و برهمین اساس برنامه کنفرانس به شرح ذیل تدارک دیده شده است :

                      سخنرانان داخلی و کلیدی و برگزاری پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی و کار بردی

سخنرانان بین المللی : ارایه تجارب موفق و مورد کاوی ( دو مورد برند جهانی و دو مورد برند داخلی)

نشست مطبوعاتی ، برگزاری نمایشگاه جانبی تخصصی ، ارایه مقالات برگزیده ، رونمایی از استارتاپ زیست محیطی

انتخاب ، معرفی و تقدیر شایسته از برندهای موفق سبز و برندهای حامی محیط زیست

تجلیل از افراد حقیقی و حقوقی الگوساز  در راستای حمایت از زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی

لذا با توجه به موضوع و برنامه های کنفرانس و حوزه  فعالیت های  شرکتها و سازمانهای  محترم ، به نظر میرسد حضور و مشارکت فعال و پر رنگ در این رویداد بین المللی ، علاوه بر استفاده از ظرفیت و پتاسیل تبلیغاتی ، اعتباری  و اطلاع رسانی کنفرانس ،امکان معرفی خدمات و محصولات بهتر سازمانها و شرکتهای متولی امر  را بیش از میسر سازد.

نظر به اهمیت و ضرویت موضوع انتظار براین است حضور پررنگ سازمانها و شرکتهای دولتی و بخش خصوصی را شاهد باشیم و امیدواریم این رویداد بین المللی با نمایش حضور و مشارکت فعال شرکتهای دولتی و بخش خصوصی ،ارزش آفرین دیگری برارزشهای برند سازمانها بیافزاید.