اهداف کنفرانس ۱- ارتقاء و ترویج دانش مدیریت و توسعه برند سبز ۲- تعامل پژوهشگران و متخصصین حوزه برند در راستای تبادل تجارب پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های برند سازی سبز ۳- تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمانها و تشکلها به امر برند سازی ۴- تبیین راهکارها و قوانین حمایت از مالکیت فکری برند سبز ۵- کمک به توسعه پایدار صادرات از طریق حمایت از مالکیت فکری برند در حوزه تولید محصولات و خدمات سبز ۶- تبیین چالشها و راهکارهای برند سازی سبز ۷- ایجاد پشتوانه ساختاری ، علمی ، پژوهشی و بین المللی برای فرهنگ سازی برند سبز ۸- انتقال تجربیات برندهای موفق سبز در عرصه بین المللی به شرکتها و سازمانها 9- کمک به شکل گیری و تکمیل اکوسیستم برند سبز 10- ایجاد انگیزه و تحرک ذینفعان حوزه برندینگ در اجرای الزامات زیست محیطی در راستای مسئولیت اجتماعی