محور های اصلی کنفرانس راهبردهای توسعه دانش برند سبز در عرصه بین المللی نقش برند سازی سبز در حمایت از اقتصاد و فرهنگ ملی و اسلامی کشوردر اقتصاد مقاومتی راهکارهای خلق، پایداری و ارتقای برند سبز با رویکرد انطباق با معیارهای بین المللی نقش برند سازی در حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی هویت سازی برند سبز و نقش آن در توسعه جایگاه برند معتبر و بین المللی شناسایی، ارزش گذاری، سنجش مادی و معنوی برند در حوزه زیست محیطی شناسایی عوامل تاثیر گذار در مولفه های برند سبز راهبردهای حقوقی و مالکیت معنوی در توسعه برند بررسی جایگاه مالکیت معنوی برند سبز در ارتقای کسب و کار در راستای مسئولیت اجتماعی