مخاطبان کنفرانس ۱- مدیران ارشد دولتی تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور در حوزه برند و محیط زیست ۲- مدیران پارلمان بخش خصوصی ۳- کمیسیونهای مرتبط در حوزه محیط زیست کشور ۴- مدیران شرکتهای شرکتهای خصوصی در حوزه صنایع ، معادن و تجارت ۵- تشکلهای صنفی مرتبط (اتحادیه ، انجمن ، سندیکا،کانون و... ) ۶- دانشگاهای علوم پزشکی ایران، تهران،شهید بهشتی دانشکدههای محیط زیست و ... ۷- تشکلهای مردم نهاد در حوزه محیط زیست و برند سیز 8- نهادهای عمومی ، حاکمیتی و سازمانهای تخصصی 9- تولید کنندگان صنعتی و دانش بنیان زیست محیطی 10- شخصیت های علمی (ملی و بین المللی) تاثیر گذار در خصوص زیست محیطی و...